Celebrity Endorsement Melalui Media Sosial

  • Condro Pargianto
  • Nindita Erwanti

Abstract

Pemasaran saat ini sudah beralih menjadi pemasaran digital. Media sosial menjadi alat wajib untuk memasarkan produk. Celebriy endorsement yang memanfaatkan ketenaran suatu sosok figur merupakan salah satu strategi yang dapat digunakan untuk menarik konsumen secara luas. Strategi tersebut semakin potensial ketika disalurkan melalui media sosial.

Published
2023-06-29
How to Cite
PARGIANTO, Condro; ERWANTI, Nindita. Celebrity Endorsement Melalui Media Sosial. JULIUS (Journal of Digital Business), [S.l.], v. 1, n. 1, june 2023. ISSN 2807-3053. Available at: <https://e-journal.ivet.ac.id/index.php/julius/article/view/2660>. Date accessed: 17 aug. 2025.
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.