Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Announcements
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 5 No 2 (2024): Volume 5 No 2 Tahun 2024

DOI: https://doi.org/10.31331/ijheco.v5i2
Published: 2024-12-16

Articles

  • Gambaran Pelaksanaan Proses Assembling Berkas Rekam Medis Pada Pasien Rawat Inap Di Rumah Sakit X Purwodadi
    Ningrum Tri Wahyuni, Wahyuni Arumsari, Dwi Nur Siti Marchamah
    54-64
    • PDF
  • Hubungan Kualitas Layanan Kesehatan Dengan Minat Kunjungan Ulang Pasien Rawat Jalan Di Klinik Pratama Syafana Medika
    Dewi Sri Rahayu, Dwi Nur Siti Marchamah, Wahyuni Arumsari
    65-73
    • PDF
  • Penggunaan Finger Print Sebagai Upaya Pencegahan Fraud Dalam Penjaminan Pasien Pengguna JKN : Studi Kasus Di RSIA X Kota Kupang
    Maria Sumiati Amabi, Wahyuni Arumsari, Dwi Nur Siti Marchamah
    74-81
    • PDF
  • Pencegahan Kelelahan Kerja Pada Sektor Informal Pekerja Penggilingan Padi: Literature Review
    Damairia Hayu Parmasari
    82-89
    • PDF
  • Analisis Kepuasan Pengguna Mobile JKN Di Kantor Cabang BPJS Kesehatan Kabupaten Grobogan
    Dena Nur Rahmatika, Rani Tiara Desty, Lindra Anggorowati
    45-53
    • PDF

 

 

Reviewer | JURNAL PSALMOZ

The Journal Information 

Citedness by Scopus
About the Journal
Editorial Policies
Focus and Scope
Editorial Board
Reviewers
Author Guidelines
Publication Ethics
Online Submission
Abstracting/Indexing
Author Fees
Statistics

Contact Us

Web Analytics View My Stats

Open Journal Systems
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Health Administration Program of Ivet University
Jalan Pawiyatan Luhur IV No. 17 Bendan Dhuwur, Gajahmungkur 
Semarang, Central Jawa, Indonesia 50233
Phone : +62 24 8316105 Faximile : +62248316105
Website : http://adminkes.ivet.ac.id

Open Journal Systems Public Knowledge Project